• وبلاگ : اندر احوالات ذهن پريشان من
  • يادداشت : نماز
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کشتن گنجشکها کرکس ها را ادب نمي کند . آبراهام لينكلن
    سلام
    اگر امسال کنکور داشتي
    يا کسي را ميشناسي که کنکور داشته زود بيا لينک زير براش بفرست
    تا خوشحال بشه زود باش
    http://shargh.us/fa/28851/
    شما ميتوانيد با استفاده از سامانه تبادل پاپ اپ زيپر اقدام به كسب بازديد واقعي رايگان نماييد

    روش كار سيستم به اينصورت است كه شما كد مخصوص خود را پس از ثبت نام در سايت هاي خود قرار ميدهيد و به ازاي باز شدن هر پاپ اپ 30 ريال اعتبار دريافت مي كنيد و سپس مي توانيد از طريق خريد پاپ اپ هر آيپي را به قيمت 30 ريال بخريد
    در اينصورت يعني به ازاي هر بازديدكننده سايت شما يك بازديدكننده از سايت ساير وبمستران براي شما ارسال مي شود

    جهت اطلاعات بيشتر در سايت ما عضو شويد
    http://pop.zipr.ir
    سلام
    موفق باشين
    دمتون گرم از اين سايت خوب و بروزتون
    پيش منم بياين
    www.iAlexa.ir

    افزايش بازديد سايت و وبلاگ شما

    تضميني / واقعي / آي پي ايراني و موثر

    www.iAlexa.ir
    آدمهاي بزرگ و انديشمند ، بسيار اشک مي ريزند . اُرد بزرگ
    خيلييييي خوبببببببب بود
    سپاس
    سلااام وبلاگت خيلي خوبه
    لطفا به سايت منم سر بزن و اگه دوست داشتي با هم تبادل لينک کنيم اول منو با اسم :
    آموزش بافتني
    و آدرس (لينک) :
    http://shop.panizz.com/product.php?id=31
    لينک کن ، بعد لينکتو اينجا قرار بده :
    http://1o2.ir/z9i5w
    موفق باشي

    سلام ايا سريال فرار زندان رو ديدي اگه نديدي نصف عمرت به فنا رفته 

    براي دانلود دوبله فارسي اين سريال بدون سانسور و با 3 کيفيت به سايت ما سر بزن و رايگان دانلود کن  همراه با فيلم و سريال هاي فراوان

    ورود براي دانلود سريال

    راستي ما رو هم لينک کن لطفا و خبر بده 

     

    با افتخار کويردانلود.

    www.kavirdown.ir

     

    شرکت همکار صنعت جو ، دپارتمان صنعتي شرکت همکار معدن، در سال 1381 تاسيس گرديد. اين شرکت فعاليت  اوليه خود را معطوف حوزه هاي مرتبط با صنايع معدني ساخت و با تکيه بر ديدگاه تعالي سازماني توانست در مدت زمان کمي به عنوان يکي از وندور هاي شناخته شده معادن در زمينه تامين تجهيزات و ماشين آلات معدني معرفي گردد. 

    اکنون شرکت همکار صنعت، با تکيه بر؛ تجربه بيش از يک دهه فعاليت، تيم مهندسي قوي و ارتباطات خود با شرکت هاي بزرگ در سراسر دنيا خدمات ارزشمندي از قبيل مهندسي معکوس، طراحي و ساخت، بازسازي و اورهال به صنايع معدني، نفت و گاز و پتروشيمي ارائه مي دهد.

    هو الحق
    سلام عليکم
    به طور کلي هر دين و آييني در کنار عقايد و اخلاق، يک سري آداب و تکاليف و احکام شرعي داره که بر پيروانش لازم هست اون تکاليف و احکام رو رعايت کنن.اگر کسي ديني رو پذيرفت بايد لوازم و تکاليف اون رو هم بپذيره.
    دين اسلام هم به عنوان يک دين الهي و آسماني از اين اصل کلي مستثنا نيست و احکام و تکاليفي داره که بايد اجرا بشه...بعضي از اين تکاليف در عمر انسان فقط يک بار واجبه مثل حج(در صورت حصول شرايط) بعضي از اين تکاليف در طول سال يک بار واجب است مثل روزه که يک ماه در سال است بعضي روزانه واجب است مانند نمازهاي يوميه و بعضي هر لحظه بر انسان واجب است مانند ترک حرام الهي. مجموع اين تکاليف براي يک هدف کلي و نهايي وضع شده اند که همون تقرب به خدا و امتثال فرمان الهيه.
    در بين اين تکاليف نماز به عنوان مهمترين و اصلي ترين تکليف عبادي بر مسلمانان واجب شده که در تمام اديان الهي پيشين هم وجود داشته البته با تفاوت هاي ظاهري.(آيات 43 سوره بقره و 43 آل عمران اين مطلب رو بيان کردن)
    نماز در واقع امتثال امر الهي در اظهار عبوديت به ذات حق تعالي است و نمازگزار با تکرار اون در طول روز و اوقات معين خودش پيمان بندگي خودش رو با خداي متعال تجديد ميکنه و در دفتر بندگي خدا حاضري مي زنه.
    اما اعمال ظاهري نماز نماد و نشانه اي هستن که هر کدوم پيام خاص خودشون رو دارن(ميتونيد کتاب اسرار نماز آقاي قرائتي و يا اسرار قلبي نماز از شهيد ثاني رو در اين باره بخونيد.)
    و در مورد اينکه چرا از نماز خوندن لذت نميبريم يا احساس آرامش نميکنيم در واقع اين مساله به خود ما بر ميگرده که چقدر تونستيم با خداي متعال ارتباط بر قرار کنيم و چقدر باور کرديم که الان که نماز ميخونيم در محضر حق تعالي هستيم.